התמודדות עם פחד קהל בצורה יעילה

לפני כמה חודשים התחלתי לעבוד בחברה חדשה, והתפקיד הראשון שקיבלתי בה, כתוצאה מהניסיון שלי, היה להיות אחראית על ניהול פרויקטים מסוימים. למרות כל השמחה שהרגשתי על האחריות שהופקדה בידי, היה לי גם חשש אחד גדול, והחשש הזה היה, איך אני הולכת לעבור את הנושא של התמודדות עם הפחד. התמודדות עם פחד קהל זה לא משהו שאי פעם רציתי לעשות, כי תמיד היה לי ברור שאני ביישנית ופוחדת מקהל, אך בסופו של דבר, היה לי ברור שעל מנת לעשות את התפקיד שלי טוב, אצטרך להתמודד גם עם הפחד הזה.

דרכי התמודדות עם הפחד

אחת המשימות היותר גדולות שהיו לי בנושא של העבודה החדשה בתור מנהלת פרויקטים, היו להציג את הפרויקטים האלה בסיומם ולעיתים עוד לפני שהם יוצאים לדרך. הצורך להציג את הפרויקטים מול כל העובדים הוא צורך שאילץ אותי לחשוב על כל הנושא של התמודדות עם הפחד, ועמידה מול קהל שכן איך יכולתי להציג את הפרויקטים בצורה טובה אם אני חוששת מכך? החלטתי שאני עושה כל מה שאני יכולה על מנת שאוכל אחת ולתמיד להחליט על התמודדות עם הפחד, כי חשבתי לעצמי שאם אדע איך להתמודד עם זה, אפחד מכך הרבה פחות. ההתמודדות שלי עם הפחד התחילה באינטרנט, כי התחלתי לקרוא הרבה כתבות וחומר על הנושא, עד שבסופו של דבר החלטתי גם להירשם לקרוס שעוסק בתחום זה.

קורס מעולה בתחום

החלטתי לעשות קורס של התמודדות עם פחד קהל כי תיארתי לעצמי שככה אוכל לקבל כל מיני טיפים טובים, והיה לי חשוב לעמוד מול קהל קודם כל בקרוס ולא מול העובדים במשרד שלי. הקורס שעשיתי היה טוב מאוד, כי הייתי צריכה לעשות כל מיני סימולציות מעניינות, ומעבר לכך, קיבלתי בדיוק את הכול הטיפים שתמיד רציתי לקבל. אני לא יכולה לומר שלא פחדתי ביום שבו עמדתי מול העובדים כדי להציג את הפרויקט שלי, אבל מצד שני, אני יכולה להגיד שכאשר ירדתי מהבמה אחרי הצגת הדברים, הרגשתי מעולה. עשיתי את הצגת הדברים בצורה מעולה ואני חושבת שמאז אותה הצגת פרויקט אני מתמודדת עם פחד הקהל שלי בצורה טובה מאוד. אני ממליצה לכולם לעשות קורסים שונים של התמודדות עם פחד, כי הקורסים האלה נותנים בדיוק את מה שחסר לכל מי שמפחד מקהל, וזה כיף מאוד להצליח להיפתר אחת ולתמיד מפחד הקהל שחלקנו חשים.

פוסטים נוספים

הרצאות לחברות הייטק

הרצאות לחברות הייטק

חברות הייטק נושאות במקרים רבים את הדגל לאופן הניהול הנכון של החברה הן מול גורמים חיצוניים והן מול העובדים. הסיבה לכך היא שמנהלי החברה כל

קרא עוד »