קורס סודות שפת הגוף

מחיר: 1200 ₪

מחיר: 750 ₪

בחר עד 10 תשלומים בהליך הרכישה

תכולת הקורס: סודות שפת הגוף

להביא את עצמך לידי ביטוי באופן מיטבי באמצעות גופך

להביא את עצמך לידי ביטוי בעצמה, לתקשר בהצלחה עם קבוצות ויחידים, ולהשיג את מטרותיך. מגוון כלים פרקטיים, עם ניסיון הצלחה מוכח, בהם כל אחד יכול להשתמש:

תועלות קורס סודות שפת הגוף:

  • השגת תוצאות אישיות ועסקיות 

  • הגדלת היקפי מכירות והגברת נאמנות הלקוחות

  • העברה אפקטיבית של מסרים והחלטות

  • העצמת המיצוב האישי

  • שיפור ושיכלול שפת הגוף שלכם

מה תלמד בקורס סודות שפת גוף?

  • עוצמתה של שפת הגוף.
  • אימוץ גישה חיובית
  • התלהבות
  • “עשה” ו”אל תעשה” בעמידה, ישיבה, יציבה ותנועה מול קבוצה ויחידים
  • שימוש אפקטיבי בתנועות הידיים.
  • לחיצת היד האפקטיבית.
  • הפעלת קשר עין אפקטיבי.
  • הקול ואיכות הדיבור.
  • המרחב הטריטוריאלי.
  • סימנים “חיוביים” ו”שליליים” בשפת הגוף.
  • סימני לחץ ושקר
  • להתלבש נכון ולשדר ביטחון ועוצמה

הפרקים והשיעורים בקורס סודות שפת הגוף

בחר פרק ולחץ על הצג שיעור
סודות שפת הגוף רשימת שיעורים: 17 שיעורים
שיעור 1 – פתיחה הצג שיעור
שיעור 2 – אימוץ גישה חיובית הצג שיעור
שיעור 3 – התלהבות הצג שיעור
שיעור 4 – עבודת הידיים – הלימה ופתיחות הצג שיעור
שיעור 5 – עבודת הידיים – גודל וגיוון התנוע הצג שיעור
שיעור 6 – עבודת הידים – עמידת מוצא – ‘הצרי הצג שיעור
שיעור 7 – הפעלת קשר עין אפקטיבי הצג שיעור
שיעור 8 – הקול ואיכות הדיבור הצג שיעור
שיעור 9 – עמידה וישיבה הצג שיעור
שיעור 10 – לחיצת היד הצג שיעור
שיעור 11 – מרחב טריטוראלי הצג שיעור
שיעור 12 – להתלבש נכון הצג שיעור
שיעור 13 – סימנים חיוביים ושליליים הצג שיעור
שיעור 14 – סימני לחץ ושקר הצג שיעור
שיעור 15 – להיות במיטבך בשיחות וידאו הצג שיעור
שיעור 16 – סיכום הצג שיעור
שיעור 17 – בונוס – ראיון טלוויזיוני – סודות שפת הגוף הצג שיעור
זה יכול לעניין לדעתך מישהו נוסף?
ניתן, רצוי ואף מומלץ לשתף 
 

תיאור קורס סודות שפת הגוף

התקשורת בין אנשים מתבצעת באמצעים מילוליים ובאמצעיים בלתי מילוליים. לשפת הגוף, כמו לשפת הדיבור, ישנה משמעות מכרעת בחיינו, גם אם לרוב איננו מודעים להשפעתה הרבה. ואף יתרה מכך, פעמים רבות חושפת שפת הגוף מסרים שונים העומדים לכאורה בסתירה למסרים אותם אנו מנסים להעביר באמצעות הדיבור.

שפת הגוף היא שפה בעלת עוצמה רבה, שהיא לרוב חזקה יותר מעוצמתן של המילים. באמצעות שפה זו לומדים האנשים סביבנו להכיר אותנו, להעריך אותו ולאהוב אותנו. עם זאת, רובנו איננו מודעים כלל להשפעתה של שפת הגוף על חיינו, כאשר רק מעטים מאיתנו למדו לשלוט בה ולנצלה במישור היומיומי וגם מבחינת קידום מטרות מקצועיות ועסקיות.

השליטה בשפה הבלתי מילולית ובשפת הגוף מאפשרת למנהלים, לאנשי העסקים, לאנשי השירות והמכירות, מראיינים ומגייסים, אנשי הדרכה ולנותני השירות הפנימי והחיצוני להעביר את מסרים בצורה נכונה ואפקטיבית ולפרש מצבים תקשורתיים מעבר לנאמר. שפת הגוף היא כלי מרכזי בהשגת תוצאות ניהוליות, ביעדי מכירות ושירות ולביצוע הדרכה איכותית.

שילוב ידיים, הסתת המבט ונדנוד עצבני של הרגל הם כמה דוגמאות לשפת גופנו המעידות על סגירות, חוסר ביטחון ומבוכה. לעומת זאת, חיוך גדול, תנועות ידיים חופשיות ופתוחות ומבט עיניים ממוקד הם כמה מהדוגמאות לשפת גוף חיובית, אופטימית, מלאת ביטחון ומעוררת האהדה. דוגמאות בודדות אלה הן ביטוי לדרך בה באמצעות שפת הגוף אנו מעברים לזולתנו מסרים שונים ובעקיפים משפיעים על התנהגותם ועל נכונותם לשתף עימנו פעולה.

הבשורה המשמחת, בהקשר זה, היא שניתן ללמוד לשלוט בשפת הגוף ולשפר את תפקודנו ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. אחד הכלים הראשונים והחשובים ביותר בדרך ללימוד שפת הגוף הוא היכולת לשלוט על הדחף להגיב באופן אינסטינקטיבי על התנהגותם של האחרים. בייחוד במצבי לחץ שונים, חשוב ביותר ללמוד לשכך מעט את סערת הרגשות, לספור עד עשר, להקשיב ורק לאחר מכן להגיב בצורה שקולה ומושכלת, המשפיעה באופן עקיף גם על שפת גופנו.

הרושם הראשוני אותו אנו יוצרים הוא חשוב ביותר, ולשפת גופנו ישנה השפעה מכרעת עליו, הרבה מעבר למילים בהן נבחר להציג את עצמנו. תנוחת הגוף, החיוך, תנועות הידיים והבעות הפנים הם חלק מהגורמים שישפיעו על האהדה כלפינו, או להיפך – על חשדנות ורתיעה. הכלל המנחה החשוב ביותר לפני פגישה ראשונה הוא לשמור על גישה חיובית. בכניסה אל החדר יש לשמור על יציבה בטוחה וגב זקוף; חשוב להקפיד על לחיצת יד חזקה; יש לשמור על קשר עין עם הצד השני לאורך כל הפגישה; ולהקפיד לחייך בלבביות ובכנות ולא בצורה מאולצת. חשוב ביותר להימנע מהתנהגויות כפייתיות שונות, כדוגמת: נדנוד רגליים, עוויתות פנים או התעסקות חסרת מנוח עם אצבעות הידיים בכפתור החולצה, בעט או בכל חפץ אחר.

באמצעות הקפדה על כללים אלה ונוספים ניתן לצור רושם ראשוני חיובי ביותר ולקדם את מטרותינו. כדי להשיג מטרות משמעותיות יותר כדוגמת השפעה על הסובבים אותנו והנעתם לקראת ביצוע מטרות שונות, יש כבר צורך בתרגול שליטה עצמית בשפת הגוף שלנו וגם באימוץ דפוסי התנהגות האופייניים למנהלים ולמנהיגים. דפוסי התנהגות אלה הם נרכשים וניתן ללמוד אותם במסגרת סדנאות שונות.

יש אלה החושבים כי לא ניתן ללמוד מיומנויות כמו הפעלת שפת הגוף בצורה עוצמתית ואפקטיבית בקורס,  בסדנה. באמצעות קורס שפת גוף דיגיטאלי, לימודים באינטרנט. ניסיוני מראה אחרת. הנחתי אין ספור סדנאות ואימנתי מנהלים ואנשים רבים. ראיתי כיצד ניתן ללמד את הכלים. כיצד ניתן להצליח ליישם את הכלים ולהצליח ולשכנע, להציג בעוצמה ובאפקטיביות, להשיג תוצאות והצלחות. אין ספק כי לעבודה צמודה עם המציגים יש יתרונות על לימוד הפעלה אפקטיבית של שפת הגוף באמצעות קורס שפת גוף אינטרנטי, ובכל זאת הכלים שמקבלים בקורסים שהכנתי, שמועברים כקורסים און ליין, מועברים בצורה ברורה וקלה ליישום. 

ניתן כמובן להמשיך לייעוץ של המנחה המלווה את המציג ומסייע לו להטמיע את הכלים ולהצליח. ייעוץ וליווי זה יכול להתבצע גם כן, גם בפגישות פרונטאליות פנים אל פנים וגם בשיחות ועידה, שיחות זום או בכל פורמט של הדרכה דיגיטאלית והדרכה מרחוק.

קיימת אפשרות להמשיך את הקורס שפת גוף הדיגיטאלי במפגש פרונטאלי עם מספר מציגים על מנת ליצור קבוצת למידה ויישום של הכלים וכן ללוות את המציגים אשר רכשו את הקורס שפת גוף בפורמט של שיחת ועידה או הדרכה דיגיטאלית על מנת לסייע להם להצליח ליישם את הכלים.

בתהליך האימון האישי או הקבוצתי, עובדים המשתתפים על מצבים מעולם העבודה שלהם בהנחיית המנחה, ומתבצעים תרגולים על מנת שכל משתתף יביא את עצמו לידי ביטוי באמצעות שפת הגוף שלו בצורה המעניינת, השוטפת, העוצמתית והאפקטיבית ביותר.

המלצות על המרצה בקורס - עופר רשף

מר עופר רשף הוזמן על ידי להרצות בפני קבוצת השגרירים ללמידה מרחוק בביטוח לאומי בנושא שפת גוף. מטרת ההרצאה היתה להעביר לשגרירים את "סודות שפת הגוף"- כיצד להשתמש בשפת הגוף שלנו כמרצים במהלך ההרצאה וכיצד "לקרוא" את שפת הגוף של הקהל. אופן העברת ההרצאה היה אחד הגורמים להצלחתה בקרב הקבוצה. עופר משמש כמצגת חיה להרצאה שלו, וממחיש לקהל לאורך כל ההרצאה את עקרונות השימוש בשפת גוף.
קרנית שובי
תחום הדרכה ופיתוח- ביטוח לאומי
עופר שלום, תודה רבה על כל מה שהשגנו בזכותך. מצרפת המלצתי לכל מי שתהיה לו הזכות לעבודה אתך. רוצה לאמר לכולם: עופר מסייע לנו להצליח להגדיל את המכירות שלנו ולהעצים את הקשר של הנציגים הרפואיים שלנו, מנהלי המוצר והצוותים, עם הרופאים, כבר למעלה מעשר שנים. הן בסדנאות של ניהול שיחת תעמולה אפקטיבית והן בסדנאות פרזנטציה ושפת הגוף. עופר משלב מקצועיות רבה, יכולת הדרכה נדירה וניסיון רב בעולם הפארמה. שנה אחרי שנה אנו עובדים עם עופר, כולל נעזרים בשירותיו בהעברת סדנאות והרצאות לרופאים ואחיות. בברכה,
טלי פרחי
מנהלת מוצר, סנופי ישראל
שלום עופר, ניצלתי את חופשת החג על-מנת להיזכר ולחשוב שנית על בקורס, ועכשיו, אני רוצה שוב להודות לך על עבודתך המאוד מקצועית הן מבחינת החומר המעניין והמחושב עמוק והן מבחינת צורת העברתו באופן משכנע עד כדי אומנותי.
רונן ביתן
מנהל צוות, HP אינדיגו

אנשים שקנו קורס זה התעניינו גם בקורסים הבאים: