סדנא לאנשי מכירות

חלק אינטגראלי מעבודתו של איש המכירות הוא יוזמה, ניהול והובלה של תהליכי מכירה, אלה נעשים בדרך כלל בעזרתן של פרזנטציות, מצגות והנעה פרונטלית של איש המכירות את הקהל שלו.
היכולת להיות פרזנטטיבי ולהפיק את המקסימום מכל מצגת שמזדמן להעביר היא חיונית להצלחתו של כל אדם בארגון, אך כאשר מדובר על אנשי מכירות גודל החשיבות היא פי כמה וכמה.
המטרה היחידה של איש המכירות היא לייצר מעורבות ומחוייבות כלפי המוצר ולהניע לפעולה- כך שתתבצע מכירה.
כאן נכנסים לתפקיד כל האלמנטים הרלוונטיים להמרה, בין אם מדובר על האספקטים הטכניים שיאפשרו ללקוח לזהות את התועלת אותו יקבל מהמוצר ובין אם מדובר על כל האספקטים הנוספים שיעזרו ללקוח ליצר מעורבות רגשית עם המוכר ועם המוצר, כל האספקטים הפסיכולוגיים והבין אישיים שיעזרו ללקוח ליצר מערכת יחסים עם המוצר והערכים שלו.

מהי סדנא לאנשי מכירות

סדנא לאנשי מכירות היא מערך תמיכה שמטרתו לספק לאיש המכירות את כל הכלים והידע הנחוץ לו להתמודדות עם כל שלבי המכירה.
איש המכירות, שהרבה פעמים, מתוקף המקצוע, סומך על הכריזמה המולדת שלו, לא תמיד יודע שגם במקרים שבהם הוא מפספס מכירה, היו דברים שיכל היה לעשות כך שפני התמונה ישתנו לחלוטין, לו רק היה מכיר את הכלים והחוקים הבסיסיים.

בסדנא לאנשי מכירות תהיה לכם ההזדמנות לשפר ללא היכר את אחוזי ההמרה שלכם, את העמידה ביעדים וההצלחה במכירות. תוכלו להגביר סוף סוף את ההצלחה שלכם ואיתה כמובן את תזרים המזומנים שלכם ושל הארגון, וכל זאת, עם מינימום של מאמץ.
סדנה לאנשי מכירות מעניקה ערך מוסף נוסף בכך שהיא מעמיקה ומשפרת את היכולות האישיות של איש המכירות, לא רק במעמד המכירה עצמה.

סדנת מכירות מועברת גם באונליין

סרטונים

יצירת קשר ושבירת קרח עם הלקוח

ראיון בערוץ 2 על שיחת חולין כמקדמת עסקים

בירור צרכי הלקוח

Sales simulation feedback

סדנת מכירות למנהלי מכירות בכירים של חברת היי-טק מובילה

ראיון בתוכנית “מקצוענים” עם שירה פליקס, ערוץ 10

פוסטים נוספים

הרצאות לחברות הייטק

הרצאות לחברות הייטק

חברות הייטק נושאות במקרים רבים את הדגל לאופן הניהול הנכון של החברה הן מול גורמים חיצוניים והן מול העובדים. הסיבה לכך היא שמנהלי החברה כל

קרא עוד »