ניהול ישיבות ודיונים

ישיבה מהר מאוד יכולה להפוך למגרש משחקים רועש במיוחד, תלוי כמובן מי נוכח בפגישה והאם מדובר על פגישה פנימית של עובדי המשרד או פגישה עם לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. כך או כך, בין אם מדובר על פגישה בה כולם נוכחים פיזית ובין אם מדובר על שיחת ועידה אשר כוללת כמות גבוהה של משתתפים ניהול ישיבות ודיונים היא פעולה הכרחית. ללא ניהול ישיבות ודיונים בצורה אפקטיבית ותקינה הישיבה פשוט עלולה להתבזבז על בלאגן, קושי בהפקת מסקנות ובניית תוכנית פעולה ולמעשה כל מטרת הישיבה עלולה להתפספס.


ניהול ישיבות ודיונים היא היכולת לשלב בין יכולות ניהול זמן, מנהיגות ומולטי טסקינג, כאשר כל אלה ניתנים לרכישה ואינם מתנה של אלה שנולדו עם התכונות הללו בלבד.
ניהול ישיבות ודיונים היא למעשה השלטה של סדר במהלך הדברים, כאשר מעבר לחשיבות של ניהול זמן, חשוב מאוד שיהיה מי שיוביל את הישיבה באופן שיאפשר לכולם להביע את עצמם מבלי להפריע לאחרים.


ניהול זמנים הם כמובן אקוטיים, במיוחד כאשר מדובר על ישיבה מרובת משתתפים שעלולה בין רגע להתארך על פני שעות ארוכות. היכולות לזהות את הדברים החשובים, לבודד אותם ולאפשר להם במה מבלי ליפול לבזבוז זמן על מה שאינו חשוב.
סיכומי ישיבות מהווים גם הם חלק חשוב ביותר, כאשר בעוד שהנטייה הטבעית היא לסמוך על אחרים לעניין זה, אך גם אם מראש הוגדר כי יהיה מי שיסכם את הישיבה, חשוב מאוד שכל אחד ממשתתפי הישיבה ינהל מחברת אישית עם סיכומי הדברים.


ניהול ישיבות ודיונים יסיע לקצר את זמני הישיבות ובעיקר לייעל אותן בצורה שלא תשתמע לשתי פנים. אני מזמין אתכם לקבל את הכלים לשיפור העבודה, קיצור הזמנים ויעול תהליכים בצורה משמעותית הן עבור המנהלים שלכם והן עבור מהלך העבודה הכולל.

פוסטים נוספים

הרצאות לחברות הייטק

הרצאות לחברות הייטק

חברות הייטק נושאות במקרים רבים את הדגל לאופן הניהול הנכון של החברה הן מול גורמים חיצוניים והן מול העובדים. הסיבה לכך היא שמנהלי החברה כל

קרא עוד »