אמונות עצמיות לשיפור ביצועי המכירה

יש כאלה שיגידו שיכולת מכירה היא עניין מולד ויתכן שהם צודקים, אבל אין זה אומר שאם לא נולדת מוכר טוב אתה לא יכול להפוך לאחד כזה, ויתרה מכך- גם אם נולדת איש מכירות ממולח, אין הדבר אומר שאין לך לאן להשתפר.

יכולת מכירה טובה היא שילוב של כמה פרמטרים הכוללים אמונה במוצר או השירות אותו מוכרים, אמונה עצמית, כריזמה והיכולת לקרוא את האדם שעומד מולך ולספק לו את מה שהוא זקוק לו בצורה הנכונה ביותר. לאופן שבו אנחנו תוספים את עצמינו יש קשר ישיר, מובהק ומהותי על היכולת שלנו לשכנע ולמכור.

אמונה עצמית בזמן המכירה

אמונה עצמית היא אחד הכלים היעילים יותר לשיפור ביצועי מכירה, יכולות השכנוע ויצירת בטחון ומשיכה של אנשים אחרים. מכירה היא תהליך פסיכולוגי בעל מרכיבים רבים, כאשר מוכר טוב הוא מוכר שיוצר מערכת יחסים עם הקונה, גם אם מדובר על מערכת יחסים נקודתית ומאוד ספציפית.

אנשים נמשכים לאנשים בעלי בטחון עצמי גבוה, לאנשים שמעניקים תחושת בטחון כתוצאה מזה שהם משרים אווירה נינוחה, תחושת ערך עצמי ובעיקר מייצרים אווירה של “יודעים על מה הם מדברים”. שינון מנטרות שונות שמשפרות את הדימוי והביטחון העצמי יסיעו למוכר לחזק את איכויות המכירה שלו כמו גם ההתמודדות שלו בזמן אמת. את המנטרות כדאי לשנן מייד עם ההתעוררות וברגעים האחרונים לפני שהולכים לישון, כך ניתן להפנים את המסרים בצורה איכותית ומבוססת יותר. עם זאת, חשוב לזכור שלא רק בבטחון מדובר בתהליך המכירה אלא בהבנה של פסיכולוגיית הצרכן ויכולת ניתוח והבנה של מי שעומד מולו.

פוסטים נוספים

הרצאות לחברות הייטק

הרצאות לחברות הייטק

חברות הייטק נושאות במקרים רבים את הדגל לאופן הניהול הנכון של החברה הן מול גורמים חיצוניים והן מול העובדים. הסיבה לכך היא שמנהלי החברה כל

קרא עוד »