איך להעביר פרזנטציה

עובדים ואפילו מנהלים רבים, גם כאלה שנמצאים כבר שנים בתחומם מוצאים שפרזנטציות- הם פשוט לא כוס התה שלהם, בלשון המעטה ומדוע? האם העברת פרזנטציה היא באמת משימה עד כדי כך אימתנית?

למעשה- כלל וכלל הדבר אינו כך
אלא שחלק גדול מאיתנו סובל מתופעה שנקראית פחד קהל, אחרים פשוט לא מודעים לכמה כללי אצבע פשוטים אשר הופכים את הפרזנטציה ליעילה הרבה יותר. למעשה, אימון קל והדרכה מקצועית יכולים להפוך את מלאכת הפרזנטציה מסיוט שלא נגמר לחוויה מהנה של ממש. ואיך זה קורה ?
כמו לרוב הדברים בחיים, גם להעברת מצגת יש חוקים, כללים ומנחי דרך שיכולים להפוך אותה לאפקטיבית, מהירה ומהנה לכל הצדדים.
סדנת פרזנטציה אפקטיבית היא סדנה שמיועדת גם לעובדים וגם למנהלים כשמטרתה להקנות את הכלים הנכונים שיעזרו לכם להשיג את המטרה תוך הזמן הקצר ביותר, עם מינימום של מאמץ והנאה שמובטחת לכל הצדדים.

איך זה קורה ?

במסגרת סדנת פרזנטציה בה תלמדו איך להעביר פרזנטציה נלמד תכנים כמו

  • תכנון והכנה נכונה של המצגת
  • הגדרה יעילה של המטרות, המסרים, אפיון קהל היעד וחיזוי התנהלות הפרזנטציה צמה.
  • מבנה תוכני של הפרזנצטיה- כיצד יש לפתוח, כיצד יש לנהל וכיצד יש לסיים את הפרזנטציה תוך העברה של מסרים ישירים ומסווים לטובת מימוש המטרות שלכם.
  • מיומנויות אישיות הכוללות שימוש נכון בשפת גוף, התנהלות עם הקהל ועוד.

סדנאת- איך להעביר פרזנטציה תסייע לכם, לעובדים ולמנהלי החברה לשפר באופן ניכר את תוצאות העסק, להגדיל את היקף המכירות ולמצב את החברה ומוצריה.
הסדנא תסייע לחסוך בזמן ובמשאבים המוקצים לטובת ישיבות ופרזנטציות, היא תגביר את מידת המחויבות של מנהלי החברה כלפי הארגון כמו גם את מידת המחויבות של הלקוחות כלפי הארגון שלכם.

פוסטים נוספים

הרצאות לחברות הייטק

הרצאות לחברות הייטק

חברות הייטק נושאות במקרים רבים את הדגל לאופן הניהול הנכון של החברה הן מול גורמים חיצוניים והן מול העובדים. הסיבה לכך היא שמנהלי החברה כל

קרא עוד »