עמידה מול קהל, רטוריקה ופרזנטציה

עמידה מול קהל – עבודתו של המנהל נחלקת לכמה רבדים, כאשר אחד מהם הוא ההתנהלות השוטפת של המנהל עם העובדים הכפופים לו, בין אם מדובר על מגע יומיומי ובין אם מדובר על מגע בתדירות נמוכה יותר, כך או אחרת העובד עובד כפוף למנהל שאמור להניע אותו, להעמיד לו יעדים ולוודא שהוא עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. בנוסף, למנהל יש רובד נוסף- פגישות וישיבות הנהלה תקופתיות עם שכבת המנהלים בגדרה שלו וברמות גבוהות ממנו. ישיבות אלה מטרתן בדרך כלל לקבוע יעדים, להחליט על מדיניות וכיוצא בזה.

רובד נוסף של המנהל המודרני הוא בהצגה של דברים, בין אם הצגה של תוכניות חדשות, סיכומים של תקופות או כל דבר אחר, פרזנטציות הן חלק מההתנהלות השוטפת של המנהל. במציאות שכזו- המנהל יופתע לגלות לפתע כמה גורמים קיימים בתוכו שעלולים לעכב אותו ומנגד, כמה כלים ישנם נגישים ונרכשים עבורו, כלים שיש ביכולתם לשפר את הביצועים וההתנהלות השוטפת שלו- ללא היכר.

פיתוח מנהלים ועמידה מול קהל

פיתוח מנהלים הוא מערך עשיר ורחב של כלים ואמצעים שונים שבעזרתם יכול המנהל לשפר את אופן עבודתו, צורת ניהולו רמות היעילות שלו בעבודה ותפוקתו. בין היתר, פיתוח מנהלים מספק את הכלים הנחוצים לטובת עמידה מול קהל, דיבור נכון שישמש אותו הן במהל משאים ומתנים והן במהלך עמידה מול קהל בכל מסגרת אחרת. פיתוח מנהלים יעניק למנהל גם את הכלים הנחוצים להעביר פרזנטציות בצורה יעילה וממוקדת יותר, כך שהוא יוכל למקסם את תפוקתו ולהגביר את הסיכויים להפיק את מה שביקש מהפרזנטציה אותה הוא מציג.

לכישורים הרטוריים והפרזנטטיביים של מנהל יש חשיבות גבוהה ביכולת שלו לבצע את תפקידו כראוי. דווקא בכל מה שקשור לעמידה מול קהל- נסיון הוא לא תמיד מספיק ובמקרים כאלה הפידבק הוא מה שחשוב. על מנת לשפר ביצועיים חשוב לקבל את הכלים הנכונים, כלים שאותם יש צורך ללמוד והם לא תמיד נגישים ברצף העבודה השגרתי.

 

סרטונים
עופר רשף פרזנטציה אפקטיבית על ייעודו של העזר הויזואלי

עופר רשף פרזנטציה אפקטיבית כיצד מציגים את הנושאים – אלתור עם הקהל של בחירת נושא והצגתו

עופר רשף פרזנטציה אפקטיבית סיפור פתיחת סדנה

פוסטים נוספים

הרצאות לחברות הייטק

הרצאות לחברות הייטק

חברות הייטק נושאות במקרים רבים את הדגל לאופן הניהול הנכון של החברה הן מול גורמים חיצוניים והן מול העובדים. הסיבה לכך היא שמנהלי החברה כל

קרא עוד »